Ani v dnešní době není příliš úspěšných podnikavců, kteří jsou inspirací, jak pro běžné lidi, ať už na úrovni osobní nebo profesní. Nebudeme si nic nalhávat, ačkoli se to třeba na první pohled běžnému člověku vidící nějakého úspěšného fotce jen na Facebooku, kde vložil svoje selfie na jedné ze superluxusních jachet za mnoho, mnoho peněz.
Ale věřte nám, každý, kdo jen si vyřídí živnostenský průkaz a začne vykonávat za úplatu běžné řemeslné práce, ihned pochopí, že úspěšný podnikatel potřebuje něco víc než společnost vydělávající jen svou značkou milióny korun ročně a skutečně kvalitní produkty, o níž je všude ve světě doslova enormní zájem. Základem veškerého podnikání podle nás totiž osobnost samotného podnikatele, jakožto mozku společnosti.
Ovšem, jak všichni víme, takový lidé nerostou nikde na stromech. Dokonce i osoby se skutečným prodejním talentem a charisma si musí být vědoma šech rizik, které každého začínajícího podnikatele čekají. Právě proto, pokud si o sobě myslíte, že máte dostatek zkušeností a know- how, aby jste to mohli předat dále, jenom to vítáme. Abychom vám ulehčili vaši práci, zkusíme vám představit všechny typy prezentace vašich zkušeností.
Způsoby prezentace:
1. Vytvoření kurzu– Zmíněné vytvoření nějakého zájmového spolku sdružujícího se za účelem předání nějakých znalostí je zdánlivě snad nejlepší variantou, ovšem musíte se zde smířit s několika negativy. Musíte si totiž vybrat nějaké vhodné prostory pro uskutečňování kurzů, což v dnešní době znamená pronajmutí veřejných prostor na určitou dobu za drahý peníz, s čímž je taky spojena provize za návštěvu kurzu, která sotva pokryje nájmy.
2. Přednášení na univerzitě – Pokud jste zběhlí v ekonomické oblasti a pohybujete se, nejen v ekonomických kruzích hodně dlouho, tak můžete zkusit také štěstí u profesury na vysoké školy, i když máte jen středoškolské vzdělání. Zde podle našeho názoru předáte ostatním lidem nejvíce informací, ale je to časově a profesně náročné.
3. Vystupování v médiích – Poslední možností je prezentace svých poznatků, pomocí medií, což dle našeho názoru je nejlepší variantou, jak z hlediska časového vytížení, a jednak v případě úspěchu zde máte jistotu, že všechny výdaje spojené s uskutečněním projektu budou nejspíše splaceny, ovšem musíte se vyrovnat s tlakem medií.
Možností je zkrátka v dnešní internetové době hodně, stačí si jen vybrat.