Jestliže chcete dostat své firemní stránky na přední pozice ve vyhledávačích, najděte si copywritera, který Vám pomůže. Efektivní copywriting je totiž k nezaplacení.
A už jsme zřejmě u prvního problému. Platba.
- Nezdá se Vám příliš vysoká cena za článek?
- Za toto máte platit, když jste přesvědčeni, že toto zvládnete napsat i Vy sami?
Víte, spolehlivý copywriting se opírá o klíčová slova. Jeho základním kamenem je právě správný výběr takových slov. Všimněte se, že články mají myšlenku. Není to jen hemžení klíčových slov. Mají začátek a někam směřují. Umíte to? S největší pravděpodobností ne.
Sami se do toho nepouštějte.
Při vší úctě k Vám, věnujte se tomu, čemu skutečně rozumíte. Na prosazení Vaší firmy do popředí vyhledávače povolejte povolanější. A nechte je pracovat. Teprve výsledky Vás přesvědčí o tom, že copywriting od zkušeného pisatele dokáže divy. Ten přesně ví, co a jak zakomponovat do článku pro Váš web. Nebo do PR článku, který zase potřebuje něco jiného. Vskutku se nepokoušejte psát si své texty pro svůj web svépomocí. Vaše práce, čas a energie do tohoto úsilí vložené by se staly plytkými.
Nakonec ale, proč byste si to nemohli vyzkoušet? Jen zkušenost by Vás přesvědčila. Ale ztratili byste zbytečně moc času. A čas jsou peníze, nebo ne?
Ustupte ze svých pozic.
Ne, nepřemýšlejte ani na chvilku o tom, že byste si s copywritingem něco sami začali. Vážně by to nedopadlo!
Raději začněte přemýšlet a sepisovat si, co očekáváte od svého webu. Co chcete prodávat. Jaké produkty chcete upřednostnit. Co je pro Vaši firmu prioritou. A teprve potom se domluvte s odborníky v oblasti SEO, kteří Vám podají pomocnou ruku. Copywriting nechte na nich. A klíčová slova samozřejmě také! A linkbuilding, nebo SEO analýzu, včetně SEO optimalizace! A mnoho dalšího, i kdybyste měli celé své webové stránky jakoby překopat. Vy máte nějaký cíl a SEO odborníci Vás k němu dovedou. Chce to jen trochu důvěry.
Vytvořte efektivní tým.