Ačkoliv je v současné době internet, a s ním spojená virtuální reklama, nezbytnou a zcela běžnou součástí našich životů, tištěné propagační materiály stále nejsou a jistě ještě dlouho dobu nebudou na ústupu.
- Pro některé druhy propagačních akcí se hodí totiž tištěná forma mnohem více.
Díky internetu máme možnost ušetřit mnoho času při zadávání svých požadavků vybrané tiskárně. Stejně jednoduchá je totiž i kalkulace tisku online.
- Moderní tiskárny využívají při své práci kvalitní
- digitální a ofsetový tisk – drobnější propagační materiály.
- velkoformátový tisk– například bannery, polepy aut či reklamní tašky.
Jedním z tradičních a stále oblíbených propagačních materiálů je katalog, který slouží k prezentaci služeb nebo zboží společnosti. Rozdíl mezi těmito dvěma formáty je v podstatě jen v rozsahu stran. Tisk katalogů se tedy využívá především v případě, že je zapotřebí zákazníkovi poskytnout více informací nebo obrazového materiálu.
- Pokud má mít katalog větší množství stran, pak je ideálním řešením katalog s lepenou vazbou.
Tradiční a stále úspěšný reklamní leták
Jestliže chcete uspořádat reklamní kampaň, pak bude jeho nezbytnou součástí leták. Tisk letáků probíhá na ofsetových nebo digitálních strojích v maximální možné kvalitě.
- Zadavatel buď může poskytnout svá vlastní tisková data nebo nastínit své představy a ponechat celou realizaci na tiskárně, kde se návrhu zhostí zkušený grafik.
Na celkové úpravě propagačních materiálů závisí jejich úspěch. Zejména leták musí zaujmout na první pohled. Nikdo přeci nechce, aby se právě ten jeho ztratil mezi záplavou všech ostatních a skončil v koši na papíry. A to přesto, že tisk letáků není v žádném případě finančně náročnou investicí.
- Tento způsob propagace mohou tedy využít nejen velké podniky, ale i drobní živnostníci nebo fyzické osoby.