Ptáte se, jak na linkbuilding? Pokud se na něj zaměříte, je možné ovlivnit, jak hojně bude navštěvovaná vaše konkrétní webová stránka. V první řadě je ale zapotřebí si vysvětlit pojem SEO. Zkratka SEO pochází z anglického slovního spojení „Search Engine Optimization“, tedy optimalizace pro vyhledávače. Cílem SEO je pak aby se konkrétní webová stránka zobrazovala při vyhledávání mezi prvními výsledky na Googlu, Seznamu atd.
Mnoho začínajících webů se potýká s malou návštěvností primárně z důvodu toho, že si k nim zákazníci jen těžko hledají cestu. Mnoho z nich se totiž na optimalizaci pro vyhledávače vůbec nezaměřuje, neboť výsledky nejsou vidět okamžitě. Zkrátka se jedná o běh na dlouhou trať, která vám ale může zajistit postupný a trvalý příliv potencionálních zákazníků a klientů.
Vytváření zpětných odkazů je nesmírně důležité pro postupný růst webové stránky, potažmo firmy. Tzv. linkbuilding pak můžeme zpravidla rozdělit do dvou kategorií, podle toho, zda je vytvářen přímo na dané webové stránce nebo na ní odkazují jiné weby.
Zpětné odkazy lze budovat na řadě platformách, mezi ty nejčastější patří sociální sítě. Ty dnes doslova vládnou světu a dnes už tak není téměř nikdo, kdo by se hrdě nepyšnil svými příspěvky či tajně neobdivoval ty cizí. Na to cílí i řada firem, která investuje nemalý obnos do online marketingu. Určit jste si již stihli všimnout, že se většina reklamního obsahu přesunula právě sem.
Vlastní webová stránka už tedy k vlastní propagaci dávno nestačí, neboť se mezi záplavami ostatních snadno vytratí. Pomoci tomu ale mohou právě sociální sítě, které budou na danou webovou stránku přímo odkazovat. Krom sociálních sítích však můžete vyzkoušet třeba vlastní blog či ppc reklamu. Zkrátka způsobů, jak zvýšit povědomí o své webové stránce je celá řada, proč je nevyzkoušet?